Wednesday, October 3, 2012

每日一字  〈一週回顧〉劖掁掹冚戽唉挍扤

每日一字 12.09.28
口: 尋日劖刺,痛死我。
書: 昨天給刺扎到,痛得我要命。
錯: (鏟刺;慘刺) 正字

每日一字 12.09.29
口: 呢盞燈太掁眼喇。
書: 這盞燈太刺眼了。
錯: (殘眼) 正字

每日一字 12.09.30
口: 快啲攞個指甲鉗嚟,爸爸要掹返條刺出嚟。
書: 快些取把指甲刀給我,爸爸要把刺拔出來。
錯: (蚊出) 正字

每日一字 12.10.1
口: 做大大嘅,一定要幫小朋友冚被,因為佢哋成日戽被。
書: 做大人的,一定要留意小朋友睡覺時有否把被子踼開。
錯: (褲被;富被) 正字

每日一字 12.10.2
口: 唉! 大海無情,食幾多着幾多都係整定嘅。
書: 唉! 大海無情,凡事應該看透一點。

每日一字 12.10.3
口: 細個嗰陣時成日叫阿媽挍痕,到現在日日嗰女都叫我挍痕,真係報應咯!
書: 童年時常常喊著要媽媽搔癢,到了現在女兒又常常喊著要我搔癢,真是報應了!
錯: (吖痕;咬痕) 正字

每日一字 12.10.4
口: 佢唔想食你唔好夾硬扤佢啦。
書: 他不想食你便不要強迫他吃吧!

No comments:

Post a Comment

About

Misato, Tokyo, Japan
I was born in Hong Kong and lived in US for 12 years. And now I am living and working in Japan. I am an IT professional and environment protection activist. Yes, I am trilingual. So be WDOB!