Thursday, October 11, 2012

每日一字  〈一週回顧〉 "車立"拎撳抹冚扭屈擤抌擏揄

每日一字 12.10.5
口: 我拎住咁多嘢,你可唔可以幫我撳"車立"。
書: 我提着很多東西,可否幫忙按著升降機的門。
錯: ("車立") 正字

每日一字 12.10.6
口: 抹抬開飯! 你哋可唔可以搵日係自動自覺幫手㗎。
書: 擦擡開飯! 你們可不可以不用叫便自動自覺幫忙的。
錯: (抺抬) 正字

每日一字 12.10.7
口: 啲玩具冚唪唥同我執埋佢。
書: 全部玩具現在就給我收拾好它。
錯: (冚把唥,冚噼唥,冚"口棒"唥) 正字

每日一字 12.10.8
口: 尋日扭親隻手,今日又屈親隻腳,我真係黑過墨斗。
書: 昨天扭傷隻手,今天又扭傷隻
腳,我真的倒霉透了。

錯: (樓親) 正字

每日一字 12.10.9
口: 擤過鼻涕同撩過耳屎嘅紙巾一定要抌去垃圾筒到,呢個係其本常識。
書: 捏過鼻子及挖過耳垢的衛生紙要扔到垃圾箱中,這是基本常識。

錯: (夭耳屎) 正字

每日一字 12.10.10
口: 你話你係咪新屎坑,一個屈尾十就俾你整爛咗嗱,你可唔可以擏錫口下啲嘢"口架"!
書: 你看你多貪新鮮,不一會就被你弄破了,愛護一下東西吧!
錯: (鏡錫) 正字

每日一字 12.10.11
口: 他真係撈攪,又唔揄褲喇。
書: 你看他那不修邊幅的摸樣,褲子從不抽起來的。
錯: (休褲) 正字

No comments:

Post a Comment

About

Misato, Tokyo, Japan
I was born in Hong Kong and lived in US for 12 years. And now I am living and working in Japan. I am an IT professional and environment protection activist. Yes, I am trilingual. So be WDOB!