Tuesday, February 15, 2011

Cantonese Children Songs, 粵語兒歌, 粵語卡通影片及歌詞

我哋嘅童年係砌模型,睇卡通片,玩天下太平,到後來先至有紅白機。所以一聽起啲兒歌,就好懷念細個嗰陣時。

以前嘅願望係去戲院睇戲,去大埔踏單車,去迪士尼。而家呢啲已經唔再係小朋友嘅願望了。

在國外生活的朋友,想教孩子唱的朋友,同唔容易聰到的朋友,現在與你們分享。

1. HELLO 您好嗎 (付歌詞, 影片)
2. 世界真細小 (付歌詞, 影片)
3. 大西瓜 (付歌詞, 影片)
4. 媽媽好 (付歌詞, 影片)
5. 月光光照地堂 (付歌詞, 影片)
6. 爸爸的愛有幾多 (付歌詞, 影片)
7. 生日快樂 (付歌詞, 影片)
8. 真開心 (付歌詞, 影片)
9. 跳飛機 (付歌詞, 影片)
10. 道理真巧妙 (付歌詞, 影片)
11. 醒目仔 (付歌詞, 影片)
12. 香蕉船 (付歌詞, 影片)
13. 雞公仔尾彎彎 (付歌詞, 影片)
14. 齊跳跳 (付歌詞, 影片)
15. 跑步步 (付歌詞, 影片)
16. 氹氹轉菊花園 (付歌詞, 影片)
17. 洗白白 (付歌詞)
18. 點蟲蟲 (付歌詞)
19. IQ博士 (付歌詞)
20. 一枝竹仔 (付歌詞)
21. 粒粒有勤勞 (付歌詞)
22. 刷牙歌 (付歌詞)
23. 有隻雀仔跌落水 (付歌詞)
24. 河邊有隻羊
25. 打開蚊帳
26. 排排坐 (付歌詞)
27. 小小姑娘 (付歌詞)
28. 蜜蜂做工
29. 可愛的家庭 (付歌詞)
30. 小時候 (付歌詞)
31. 叮噹
32. 尋晚隻公鶢點樣叫
33. 上學好快樂 (付歌詞)
34. 理想不改變 (付歌詞)
35. 搖到外婆橋 (付歌詞)
36. 大笨象會跳舞 (付歌詞)
37. 泥娃娃 (付歌詞)
38. 雪姑七友 (付歌詞)
39. 何家小雞何家猜 (付歌詞)
40. 給我找顆小星星
41. 火車
42. 高
43. 放紙鳶
44. 我是一個大蘋果
45. 小小說
46. 小星星
47. 怏樂歌
48. Do Re Mi
49. 小鴨學游泳
50. 落大雨
51. 跳跳笑笑
52. 蜜蜂飛舞
53. 做早操身體好玩遊戲
54. 在森林和原野
55. 怏樂唱游
56. 邋遢當貓與大懶豬
57. 賣懶
58. 我好鍾意
59. 小太陽
60. 坐火車
61. 1.2.3.再見
62. 陽光下的孩子
63. 小幼苗
64. 小寶寶
65. 生日會
66. 小朋友時間
67. 誰人要噎怪獸
68. 沙煲兄弟
69. 晴天, 雨天, 孩子天

* 卡影片及TVB

101. 龍珠
102. 畫叮噹
103. 黃金戰士
104. 怪物小王子
105. 魔法小子
106. 想你聽我唱
107. 傳說
108. 430穿梭機
109. 共用陽光
110. 忍者
111. 新魔神英雄傳
112. 我都做得到
113. 每點愛都記住
114. 藍精靈
115. 伏魔小王子
116. 腦波子
117. 電子神童
118. 雷鳥拯救隊
119. 一股歪風
120. 宇宙大帝
121. 戰士高狄安
122. 愛的旅途
123. 新大鐵人十七
124. 多啦A夢 "夢"




Hello 您好嗎

* Hello Hello
Hello Hello Hello
您好嗎 *

** 朝朝早講聲好
揮揮手說您好嗎 **

世界真細小

人人常歡笑,不要眼淚掉,時時懷希望,不必心裡跳,
在那人世間,相助共濟,應知人間小得俏。
世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙俏。
又有陽光照,兼有朗月耀,良朋同歡聚,相依相對笑,
萬里難隔阻,心裡情長照,應知人間小得俏。
世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙俏。
夜裡群星照,反照世界妙,奇妙人間樂,我地樂遙遙,
在那人世間,守望相看,應知人間小得俏。
世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙俏。
遙遙人相隔,心裡不相焦,萬里連心路,用愛造長橋,
路遙難隔阻,千里共,你我他,應知人間小得俏。
世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,妙在真係細世界,嬌小而妙俏。

大西瓜

* 大西瓜多好哇,個個都想食
大家分切開它,味道頂呱呱
唔小心吞左啦,圓圓幾粒核唉呀呀
問媽媽點算啦,頭頂長西瓜
媽媽笑住話,長左多瓜食
由春天到冬天,時時有西瓜 *

媽媽好

千句萬句媽媽好,在母親身邊我未知道
離別了她方感到,她的操勞
子女若似山邊草,在母親心也像珠寶
仍原獻出深心愛,一生不辞勞

生我育我多辛苦,念母親深恩勝天高
無奈隔她天天見,親恩怎樣報

千句萬句媽媽好,在母親身邊我未知道
離別了她方感到,她的操勞
早晚為母親祝禱,原遠方的她每日安好
寸草生不足道,三春暉原能報
寸草生不足道,三春暉原能報

月光光照地堂

月光光,照地堂,蝦仔你乖乖瞓落床,
聽朝阿媽要趕插秧囉,阿爺睇牛佢上山崗,啊...
蝦仔你快高長大囉,幫手阿爺去睇牛羊,呀...

月光光,照地塘,蝦仔你乖乖瞓落床,
聽朝阿媽要捕魚蝦囉,阿嫲織網要織到天光,啊...
蝦仔你快高長大囉,划艇撒網更在行,呀...

月光光,照地堂,年三十晚,摘檳榔,
五穀豐收堆滿倉囉,老老嫩嫩喜洋洋,啊...
蝦仔快D眯埋眼囉,一覺瞓到大天光,啊...

爸爸的愛有幾多

* 滿臉趣怪的爸爸 愛說愛笑的爸爸
抱我疼我的爸爸 沒說一句no, no, no, no, no, no

我愛有趣的爸爸 我愛發奮的爸爸
我愛有禮的爸爸 任我需索都講yes, yes, yes, yes

Daddy Daddy 最可親 尊敬 Daddy 是本份
Daddy 寶寶永相親 啦... *

生日怏樂

* 朋友來慶賀,圍住來歌唱
齊聲祝你快樂,恭祝生日快樂 **

真開心

* 真開心真開心花香扑鼻
好春光好春光普照大地
蝴蝶亂飛清風拂臉, 小鳥枝上共歌舞競技 啦...

真開心真開心高歌野外
好春光好春光不要懶惰
紅梅漫山歡欣相伴,衷心希望應祝你快樂 *

衷心希望應祝你快樂

跳飛機

* 天空海闊任鳥飛
小小天地跳飛機
大眾一齊唱首歌
開開心心真有趣

活潑聰明讀吓書
天天寫字笑嘻嘻
大眾一齊跳飛機
一 二 三到你 *

活潑聰明讀吓書
天天寫字笑嘻嘻
大眾一齊跳飛機
一 二 三到你

動作真巧妙

* 個鐘的嗒跳 個鐘的嗒跳
個鐘的嗒一聲等於一秒

動作真巧妙 道理真巧妙 
仲會鐘擺兩面搖

個心卜卜跳 個心卜卜跳
每分鐘都不多不少
在賽跑之後 愛到驚謊後
又會加速心跳

我想知 我想知
到底點樣整鐘錶
內裡的巧妙 內裡的巧妙
在那小小發條

個心點解跳 個心點解跳
循環現象不可少
讓血出心臟 導血返心臟
罷跳一分不得了

愛惜一分秒 愛惜一分秒
到底一分鐘等於多少
任你千千萬 任你千千萬
亦買不到多一秒

願愛惜 願愛惜
愛惜光陰惜分秒
用心的學 用心的練
競賽之中爭分秒 *

醒目仔

我要做個好乖乖 樣樣識得快
學野做野 講吓我就明
完全做掂明白晒

* 醒目仔 真精乖
完全無學壞
做好孩子先生讚
我個心輕鬆晒 *

我要做個好小孩 日日都精乖
學計數歌唱與彈琴
籃球樣樣快

醒目仔 天真更乖
完全無自大
** 期考成績表一派
科科都OK晒 **

香蕉船

* 香蕉變出香蕉船
船上面有一排歡笑面
多可愛 多康健
齊齊共唱歌謠聽得見

歌聲笑聲滿世上
快樂雲裡現
滿載遊戲兼歡笑
它帶來溫暖

開心見到香蕉船
齊齊伴住彩虹天際現
彎彎掛於天空上
人人話那彩虹香蕉變 *

雞公仔尾彎彎

雞公仔 尾彎彎 做人呢點可以怕艱難
清早起床返學去 執齊D書本呀上學堂

一分耕耘自有一分收穫 懶惰去做人哪 又點會有所成呀
* 雞公仔 尾彎彎 做人呢 當然有精神 清早起床有好習慣
經常都溫書呀要學勤 一分耕耘自有一分收穫
懶惰去做人哪 又點會有所成呀 **

雞公仔 尾婆娑 三歲既孩童學唱歌 阿仔佢聽教 阿媽就開心晒囉
阿仔佢唔聽話 阿媽就唔安樂 哦...

雞公仔 尾彎彎 做人呢點可以怕艱難
清早起床返學去 執齊D書本呀上學堂
一分耕耘自有一分收穫 懶惰去做人哪 又點會有所成呀 *

** 雞公仔 尾婆娑 三歲既孩童學唱歌 阿仔佢聽教 阿媽就開心晒囉
阿仔佢唔聽話 阿媽就唔安樂 哦...

齊跳跳

* 齊跳跳 可以齊增高 天天跳繩好快高
跳兩跳 亦仍會增高 呢種方式最著數

來跳跳 幫你來增高 天天跳飛機怏高
跳跳紮實快D高 一件新衫要半丈布 ***

跑步步

* 小弟弟小妹妹 來吧共我跑一跑
小弟弟小妹妹 來吧放眼望

清香的花朵陪你 青青的小草在四方
跑步步身體好 來吧不可遟 1 2 1 2... *

氹氹轉菊花園

氹氹轉
菊花園
炒米餅
燸呀燸米團

五月初五係龍舟節呀
阿媽佢叫我去睇龍船
我唔去睇
我要睇雞仔

雞仔大我拎去賣
賣得幾多錢?
賣左幾多隻呀?

我有隻風車仔
佢轉得好好睇

睇佢氹氹轉呀菊花園
睇佢氹氹轉呀氹氹轉又轉

洗白白

洗白白呀洗白白
倒開盆水咯 ~ 快洗白白

乖豬咪亂郁喳
聽話唔好曳咯
倒開盆水咯 ~ 快洗白白

乾淨既細蚊仔呢人人都鍾意
倒開盆水咯 ~ 快洗白白

汚糟邋遢有問題
汚糟邋遢有問題
汚糟既細蚊仔呢冇人歡喜你架

點蟲蟲

點蟲蟲,蟲蟲飛...飛去邊,飛去荔枝基!荔枝熟,無"訂"伏;伏去邊?伏去你個鼻哥窿!!!

IQ博士

靈感IQ稱得上十分之高超
創作力量同幻想會嚇你一跳
小雲同小吉好重要

美夢如炸彈開心的轟炸
天空朗日也偷笑豬仔來啦

無愁無慮似天使天天帶著笑
浮浮沉沉天空裡自在像小鳥
古怪事情多得很想講也講不了

人人朝著那方向心中帶著笑
浮浮沉沉天空裡熱烈地呼叫
興奮事情嘻嘻哈開心到不得了

一枝竹仔

一枝竹仔易折彎 幾枝竹一扎段節難
心堅似毅勇敢 團結方可有力量 嘿

大眾合作不分散 千斤一擔亦當閒
齊共同力無猜忌 一切都好順利

好花雖好要有蝶滿枝 月雖皎潔有未滿時
孤掌莫似依 團結方可以幹大事

粒粒有勤勞

* 田裡功夫多辛苦 紅日當空都不顧
灌溉辛勤 秋收多豐富

田裡粒粒皆辛苦 農人辛苦當知道
珍惜碗裡飯 粒粒有勤勞

田裡功夫多辛苦 紅日當空都不顧
灌溉辛勤 秋收多豐富 *

刷牙歌

向上刷 向下刷
不可放任胡亂刷
應防牙縫藏邋遢
早晨臨訓應該刷

你又刷 我又刷
天天記住唔邋遢
保持排牙常健康
早晨臨訓都應刷

向上刷 向下刷
不可放任胡亂刷
應防牙縫藏邋遢
早晨臨訓應該刷

你又刷 我又刷
天天記住唔邋遢
保持排牙常健康
早晨臨訓都應刷

有隻雀仔跌落水

有隻雀仔跌落水
跌落水 跌落水
有隻雀仔跌落水
比水沖去

排排坐

排排坐,吃果果,
你一個來我一個呀!
大家快樂笑呵呵!
呵弟弟妹妹啊!
請你快些來!
我地排排坐啊!
吃果果!
我地排排坐啊!
笑呵呵!
李子鮮甜蘋果又大個,
橙子甘甜最好吃是波蘿!
香蕉葡提荔枝龍眼靚!
蜜瓜清潤我請你共嚐!
我地排排坐,吃果果!
你一個來我一個!
大家快樂笑呵呵!
你一個來我一個,
大家快樂笑呵呵!

小小姑娘

小小姑娘 清早起床
提著花籃 上市場 ~

穿過大街 走進小巷
賣花賣花 聲聲唱 ~

花兒真美 花兒真香
沒有人買 怎麼樣 ?

滿滿花籃 空空小囊
怎樣回家 見爹娘 ?

可愛的家庭

我的家是那麼可愛 充滿愉快的氣氛
慈祥父母親愛護 天天像春風送
我有溫馨的家 健康快樂笑常在
我有爸媽的照顧 健康快樂的長大
熱愛我的家 常常關心體貼我
我的爸媽真偉大

小時候

小小的宇宙 歡欣的宇宙
蹦蹦跳 哈哈笑 是我小時候

小小的宇宙 天真的宇宙
真的我 真的你 唔係小木偶

愛動腦筋 活潑天真
凡事好發問 踢波跑步打千秋
不知天高地厚

小小的宇宙 繽紛的宇宙
像皮球 天天轉 奇妙事不斷有

上學好快樂

天天上學 輕鬆快樂
練練節奏識歌仔
聽聽故事 先生教字
日日上課好快樂
今日上學 認真快樂
扮做怪鳥捉雞仔
操兵散步 跳跳舞蹈
日日上課好快樂

理想不會改變

* 蝴蝶翩翩 花開片片 瞭望野草 芬芳撲面
紅日掛天 光輝灑滿 同上山崗 千里可見 *

** 原野青春 芳草片片 徐徐暖風 輕輕透面
同聚笑聲 彼此聽見 同處美景 好似飛燕 **

*** 唯盼珍惜 光陰似箭 期望發展 衝霄志願
無論世間 匆匆變遷 唯有理想不會改變 ***

搖到外婆橋

* 搖呀搖籃呀搖 搖到外婆橋
橋伴有個大花舖 繁花似錦滿芳草
白楊垂柳半天高 蝴蝶燕子齊飛舞

搖呀搖籃呀搖 搖到外婆橋
外婆叫我抱叫我好寶寶
問我阿爸阿媽好唔好
我說阿爸阿媽都很好

大笨象會跳舞

大笨象會跳舞 馬騮仔會上樹 長頸鹿會打觔斗
山豬山豹山羊 山中有只老羊 又見野狗與豺狼

松鼠斑馬老虎 獅子花豹野牛 跳舞和唱多趣味
重有青蛙咯咯咯 小鴨高叫 Quack Quack Quack
歌聲傳遍森林

泥娃娃

泥娃娃 泥娃娃 一個泥娃娃
也有那眉毛 也有那眼睛 眼睛不會眨

泥娃娃 泥娃娃 一個泥娃娃
也有那鼻子 也有那嘴巴 嘴巴不說話

* 他是個 假娃娃 不是個 真娃娃
他滑親愛的媽媽 也沒有爸爸

泥娃娃 泥娃娃 一個泥娃娃
我做他媽媽 我做他爸爸 永遠愛著他

雪姑七友

雪姑七友七個小矮人 雪姑七友七個同埋條心
七個矮仔好多計 巫婆遇見佢地無覺好訓
雪姑七友七個小矮人 雪姑七友七個成為朋友
肩並肩與手牽手 同渡美好生活到永遠
雪姑睇見好開心 七個矮仔都不算笨(不算笨)
勤力做功課 又學嘢無偷懶豐富學識有前途
雪姑七友七個好奀皮 矮仔七個係度齊齊唔訓
激得雪姑把燈關閉 大喝一聲你地快快訓

何家小雞何家 猜

真怪誕呀又有趣
你望望公園裡
有四百隻雞雞
是何家的不知道 唂 ~ 唂 ~ 唂 ~
何家公雞何家 猜
何家小雞何家 猜
何家公雞何家 猜
何家母雞 唂 ~ 唂 ~ 唂 ~

猴子哥哥熊先生
松鼠妹妹牛叔叔
黃狗爸爸羊媽媽
來猜來猜唷

真怪誕呀又有趣
你望望公園裡
有四百隻雞雞 唂 ~ 唂 ~ 唂 ~
是何家的不知道
何家公雞何家 猜
何家小雞何家 猜
何家公雞何家 猜
何家母雞 唂 ~ 唂 ~ 唂 ~

1 comment:

  1. 《我太強》歌詞 非常值得推荐!http://www.yunjialelyrics.com/lyrics/86161.html

    ReplyDelete

About

Misato, Tokyo, Japan
I was born in Hong Kong and lived in US for 12 years. And now I am living and working in Japan. I am an IT professional and environment protection activist. Yes, I am trilingual. So be WDOB!